Ponad 61 % klientów czyta gazetki mobilne od pierwszej do ostatniej strony jednakże są sieci gdzie wskaźnik ten rośnie do ponad 80%. W pierwszych godzinach odsetek jest ten największy, w ostatnich dniach obowiązywania spada do około 40%. Im mniej stron, im bardziej dyskontowa sieć, tym większe zaangażowanie użytkowników. Połowa oglądalności gazetek jest generowana w pierwszych 24h od momentu publikacji.

Największy ruch w aplikacji jest w poniedziałek i czwartek. To ulubione dni użytkowników ale także ulubione dni wydań gazetek promocyjnych. Ruch wtedy zbliża się miliona oglądnięć. A najlepsze wydania przekraczają 300 tysięcy oglądalności. Natomiast w niedzielę przybywa najwięcej nowych użytkowników. Nabór zaczyna się po 18.00 i trwa do wieczora.

Podczas Świąt klienci rzadziej spoglądają na promocję. Święta Bożego narodzenia w 2014 zaskoczyły twórców aplikacji. Do 15 grudnia wydawało się, że grudzień zanotuje historycznie największą oglądalność. Jednakże to właśnie 15 grudnia stał się apogeum wzrostu. Od tego czasu następował cykliczny spadek aż do absolutnego minimum 24 grudnia, w którym ruch aplikacji spadł praktycznie do 30% średniej dziennej grudnia.

Pierwszy i drugi dzień Świąt wprowadził ożywienia ale to 27 grudnia był najlepszym dniem miesiąca. Ruch wtedy przewyższył średnią dzienną o 50%.

Sytuacja powtarza się przed Wielkanocą. Krótkookresowo piątek, a nie czwartek poprzedzający Wielki Tydzień był najlepszym dniem oglądalności gazetek. Po tym dniu następuje niewielki kilku procentowy spadek. Sytuacja jest podobna jak w Święta Bożego Narodzenia. Tym razem poświąteczny Wtorek 7 kwietnia będzie dniem rekordowym.

Zasada działania BLIX nie jest skomplikowana. Aplikacja integruje i dostarcza gazetki i kupony sieci handlowych. Aktywni użytkownicy mogą zaoszczędzić od kilku do kilkudziesięciu procent swoich wydatków poprzez dokonywanie mądrych zakupów. Od momentu powstania (16 miesięcy) Blix dostarczył ponad 100 mln gazetek. Aplikacja posiada ponad 0,5 mln użytkowników rozwija się w tempie około 20% miesięcznie. W aplikacji dostępne są promocje 50 sieci handlowych.