Sage wprowadził nowy typ abonamentu – Symfopakiet Premium – skierowany do użytkowników Systemu Symfonia.

Usługi Symfopakietu Premium świadczone są w okresie jednego roku. W trakcie trwania umowy firmy mają możliwość korzystania na zasadzie pierwszeństwa z różnych form pomocy: technicznej i merytorycznej. Zakres wsparcia konsultantów Sage jest pełny: można korzystać z pomocy na etapie instalacji oprogramowania, użytkowania, jak i np. migracji danych z innego oprogramowania do Systemu Symfonia lub importu i eksportu danych między aplikacjami systemu. Pomoc może być udzielana m.in. telefonicznie lub zdalnie, w trybie pracy konsultanta bezpośrednio na stacji roboczej użytkownika.

Nowy typ abonamentu został stworzony z myślą o przedsiębiorstwach, które z jednej strony chcą mieć poczucie bezpieczeństwa związanego z użytkowanym oprogramowaniem, z drugiej ważne jest dla nich zachowanie ciągłości pracy.

„W Polsce od kilku lat dynamicznie zmieniają się przepisy podatkowe. Pociągają one za sobą konieczność modyfikacji oprogramowania. Firmy zmuszone są więc aktualizować użytkowane systemy, a niekiedy wymieniać je na nowe. Taki stan rzeczy stwarza ryzyko rosnących kosztów ponoszonych na ciągłe dostosowywanie systemów do nowych regulacji. Symfopakiet Premium ogranicza ten problem do minimum. Daje gwarancję darmowych aktualizacji oprogramowania, a do tego bardzo elastyczne możliwości merytorycznego wspierania użytkowników w codziennej pracy. Dzięki takiej ochronie firmy są pewne, że korzystają z aplikacji zgodnymi z przepisami, a jednocześnie zmiany nie wpływają negatywnie na ciągłość ich pracy” – wyjaśnia Piotr Osiadacz, dyrektor Działu Realizacji Kontraktów w Sage.