Serwis miedzyfirmami.pl to narzędzie dla firm zainteresowanych wymianą dokumentów elektronicznych, w tym e-faktur. Użytkownicy serwisu zamiast zawierać umowy ze wszystkimi kontrahentami, podpisują tylko jeden dokument przy rejestracji w serwisie. Przedsiębiorcy mogą z pomocą serwisu – elektronicznego listonosza – wysyłać i odbierać dokumenty w dowolnym formacie.
– Naszym celem jest ułatwienie użytkownikom przejścia z tradycyjnego, papierowego obiegu dokumentów na obieg elektroniczny. Równie ważne jest też ograniczenie formalności, z jakimi spotyka się każda firma, która chce posługiwać się e-fakturami – tłumaczy Marek Rudziński, pomysłodawca serwisu miedzyfirmami.pl .
Odbieranie e-dokumentów w serwisie jest bezpłatne. Firmy, które wysyłają do 5 e-dokumentów na miesiąc również korzystają z serwisu za darmo. Przedsiębiorcy mający większe potrzeby, mogą wykupić pakiety: od 16 zł netto za wysłanie do 100 e-dokumentów do 2750 zł netto za wysłanie do 25 000 e-dokumentów.