SalesMedia (marka należąca do agencji performance marketingowej Cube Group i dedykowana e-commerce’om) otrzymała 2 nominacje w European Performance Marketing Awards, pierwszej europejskiej edycji prestiżowego konkursu Performance Marketing Awards.

Jury – złożone m.in. z ekspertów z Yahoo, Vodafone, RetailMeNot, Criteo i AppNexus – nominowało SalesMedia w kategoriach Best-Managed Affiliate Programme i Best in Technology & Telecoms, za działania marketingowo-sprzedażowe, w ramach programu partnerskiego dla lidera rynku domen Home.pl. SalesMedia to jedyna polska marka, nominowana przez jurorów oceniających konkretne kampanie, w kategoriach Channel (podział na kanały marketingowe) i Vertical (podział na branże).

– Jesteśmy zaszczyceni tym, że reprezentujemy polski performance marketing w bardzo ważnych kategoriach, szczególnie kładących nacisk na nowoczesną technologię i gigantyczny potencjał sprzedażowy afiliacji. Docenili nas jurorzy z globalnie rozpoznawalnych marek, umieszczając na liście nominowanych obok najsilniejszych graczy z całej Europy – to dla nas dodatkowa motywacja, by działać jeszcze efektywniej  – komentuje Bartosz Kowalczyk, Managing Director SalesMedia.