4Faces to unikalny koncept promujący aktywny styl życia, przestrzeń stworzona z pasjonatami sportu, mody i designu. To najlepsze marki, doświadczeni doradcy i wyjątkowe materiały edukacyjne w niebanalnej i nowoczesnej formie.

Pierwszy sklep został otwarty w Poznaniu City Center, teraz przyszła kolej na Katowice.  W Galerii Katowickiej zostanie otwarty  salon 4Faces o powierzchni 800 m2. Nowy obiekt będzie wyposażony we własny serwis oraz Body Center – unikatowe miejsce w sklepie dla miłośników sportu i aktywności.

O niecodziennym charakterze konceptu 4Faces decyduje nie tylko starannie wyselekcjonowana oferta handlowa, bazująca na produktach najlepszych marek lecz również szczegółowe dopracowanie kwestii ekspozycji i architektury salonu. 4Faces to zupełnie inny świat sportowych zakupów, to świat ubrany w najnowsze rozwiązania multimedialne – zamiast tradycyjnej witryny pojawia się videowall, rolę interaktywnego informatora o ofercie pełni multimedialny stół dotykowy, klasyczne ekspozytory zamieniają się w ekrany, a na podłodze pojawiają się interaktywne gry zręcznościowe – nie tylko dla dzieci. Za zaplecze technologiczne i multimedialne w projekcie odpowiedzialna była Grupa Unity – największy dostawca rozwiązań IT dla e-commerce na rynku polskim.

Nic nie zastąpi oczywiście fachowej porady sprzedawcy, dlatego w 4Faces są nimi starannie dobrani  pasjonaci sportu – profesjonalni, znający asortyment, wychodzący naprzeciw oczekiwaniom klientów specjaliści.

Ważnym elementem filozofii salonów 4Faces, który zadebiutuje w Katowicach będzie Body Center – integralna część konceptu, której próżno szukać w innym salonie sportowym. To miejsce, gdzie każdy zainteresowany będzie mógł zasięgnąć rady specjalistów, ułożyć indywidualny plan treningowy lub program dietetyczny, dokonać analizy składu ciała, poznać swoją wydolność i kondycję a przede wszystkim zyskać motywację  oraz inspirację niezbędną do systematycznych ćwiczeń i poprawiania swoich osiągnięć.

Pracownicy Grupy Unity wraz ze współpracującymi partnerami odpowiedzialni byli zarówno za warstwę techniczną prezentowanych rozwiązań, jak i za dostawy sprzętu i konsultacje merytoryczne w zakresie wizualizacji projektu.

Proponowana przez 4Faces oferta sprzętu i ubrań najlepszych marek, pomyślana została jako wyjątkowa propozycja dla osób o różnym stopniu zaawansowania, różnych zainteresowaniach i kondycji fizycznej. Zasięg tej multibrandowej oferty obejmuje zarówno miłośników biegania, kolarstwa, narciarstwa, wypraw i turystyki pieszej czy fitness, jak i zwolenników bardziej sportowego stylu casual. Dla każdej z tych grup salon ma pełna gamę atrakcyjnych propozycji na  sezon jesień zima 2013/2014.