Pierwszy w Polsce salon marki Kärcher, łączący zalety tradycyjnego salonu sprzedaży z wygodą zakupów internetowych, otwarto w krakowskiej Bonarce.
Innowacyjny koncept marki zakłada, że na miejscu klient będzie mógł na żywo zobaczyć i zapoznać się z działaniem domowych urządzeń czyszczących Kärcher, a z pomocą dyżurujących doradców zamówi online urządzenia z bogatej oferty firmy.
Kärcher to marka urządzeń czyszczących do zastosowań konsumenckich i profesjonalnych, której popularność w Polsce wzrasta niezmiennie od 25 lat. Tworzone z troską o środowisko urządzenia wysokociśnieniowe, zamiatarki, odkurzacze uniwersalne, z filtrem wodnym, piorące lub tradycyjne, myjki do okien, parownice czyszczące gorącą parą wodną, stanowiska do prasowania, pompy wody, akcesoria ogrodnicze, a także szerokie wyposażanie dodatkowe urządzeń i przyjazne środowisku środki czyszczące Kärcher – to w skrócie zakres oferty kierowanej do polskiego konsumenta.
Bonarka City Center to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze około 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na obszarze ponad 92 tys. m2 powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji w tym: Auchan, Leroy Merlin, Media Expert oraz Kino Cinema City, jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce.