Samsung Electronics Polska rozpoczął niestandardową kampanię promocyjną smartfona Galaxy S4, decydując się na wprowadzenie działań gamifikacyjnych. Kampania w całości zostanie przeprowadzona w mediach społecznościowych.
Wypełniając kolejne zadania w specjalnej aplikacji S4YOU na Facebooku, użytkownicy portalu mogą zdobywać wirtualne punkty umożliwiające im wygranie atrakcyjnych nagród. Poprzez zabawę internauci mogą odkrywać świat innowacyjnych rozwiązań GALAXY, a mechanizm aplikacji zachęca ich do dzielenia się ze znajomymi swoimi wynikami oraz wrażeniami.
Gamifikacja (ang. gamification), inaczej nazywana grywalizacją to wykorzystanie mechaniki znanej z gier komputerowych lub fabularnych do zwiększenia motywacji i zaangażowania ludzi w sytuacjach niebędących grami, np.: w nauce, pracy grupowej czy dla celów promocyjnych. W przypadku aplikacji S4YOU budowaniu zainteresowania poznawaniem GALAXY S4 służy m.in. ranking najlepszych graczy, w którym można porównać swoje osiągnięcia ze znajomymi, specjalne odznaczenia przyznawane za postępy w rywalizacji, a przede wszystkim zdobywanie wirtualnych punktów, GalaxyBucksów. Są one wirtualną walutą, którą można następnie wymienić na nagrody uczestnicząc w aukcji lub „kupując” je bezpośrednio.