Samsung Electronics przedstawił najnowszą linię innowacyjnych cyfrowych ekranów komercyjnych, w tym ekran LED o przekątnej aż 95 cali.
Samsung Smart Signage
Linia cyfrowych ekranów komercyjnych Samsung na 2013 rok to ekonomiczne rozwiązania dla firm oparte na nowo opracowanej platformie Samsung Smart Signage. Kluczowym elementem platformy jest układ System on Chip (SoC). Dzięki niemu, po raz pierwszy partnerzy biznesowi koreańskiej formy będą mogli tworzyć aplikacje zoptymalizowane pod kątem różnych środowisk komercyjnych za pomocą pakietu Software Development Kit (SDK).
Ekonomiczne, kompleksowe rozwiązanie dla firm
Platforma Samsung Smart Signage zapewnia prosty, łatwy w użyciu interfejs, eliminując skomplikowane procedury instalacji i konfiguracji. Platforma jest wyposażona w dwurdzeniowy procesor główny, procesor wideo z obsługą szerokiej gamy kodeków oraz 4 lub 8 GB pamięci masowej. Ponadto, oferuje zintegrowany odtwarzacz multimedialny, który pozwala użytkownikom odtwarzać treść bez korzystania z podłączonego komputera lub dekodera. Brak zewnętrznych urządzeń ułatwia instalację oraz obsługę platformy. Zdecydowanie oszczędza to zarówno czas jak i pieniądze.
Nowe ekrany komercyjne Samsung oferują także funkcję „plug and play”, umożliwiając wczytywanie treści i sterowanie urządzeniem przez port USB, oraz obsługują różne formaty audio i video, w tym m.in. WMV, MP4 i H.264. Dodatkowy atutem jest oprogramowanie Samsung MagicInfo Premium S, które pozwala zarządzać treścią i urządzeniami przez sieć lub za pomocą pilota.