Podczas targów CeBIT 2015 w Hanowerze Won-Pyo Hong, prezes i dyrektor ds. marketingu w Samsung Electronics ogłosił, że w ramach działań na rzecz sektora B2B, firma Samsung wprowadza Samsung Business – dedykowaną markę, która połączy w sobie portfel kompleksowych rozwiązań biznesowych, w tym indywidualne oferty dopasowane do specyficznych potrzeb takich sektorów jak: sprzedaż detaliczna, edukacja, hotelarstwo i gastronomia oraz transport i logistyka.
Samsung Business stanowi rozszerzenie i połączenie wszystkich rozwiązań biznesowych firmy Samsung, w tym Samsung KNOX w zakresie bezpieczeństwa i zarządzania mobilnością w przedsiębiorstwach, rozwiązań Samsung SMART Signage, technologii druku oraz innych ofert biznesowych zoptymalizowanych pod kątem gotowości do zastosowania w przedsiębiorstwach.
Samsung umożliwia detalistom tworzenie dopracowanych, atrakcyjnych i wyjątkowych form obsługi klientów sklepów i restauracji, oferując szeroką gamę nowatorskich i zintegrowanych rozwiązań w dziedzinie monitorów komercyjnych i urządzeń mobilnych.
– Mirror Solution – rozwiązanie to pełni funkcję cyfrowego lustra z technologią Samsung Smart Signage oraz z możliwością budowania ścian wideo. Dzięki niemu klienci mogą dokładnie obejrzeć przymierzane przez siebie ubrania pod każdym kątem. Rozwiązanie to jest zarówno bardzo praktycznie, jak i niezwykle atrakcyjne dla klientów sklepów.