Samsung Electronics przedstawił swoją ofertę na rok 2014. Oprócz nowości sprzętowych takich jak na przykład największy na rynku, 110-calowy ekran jakości Ultra HD, znajduje się w niej także szereg rozwiązań Digital Signage pozwalających w efektywny sposób zarządzać urządzeniami i treściami marketingowymi w przestrzeni publicznej.

W ofercie Samsung znajduje się szeroki wybór profesjonalnych ekranów LFD o zróżnicowanych rozmiarach, od 32 do 110 cali, dzięki czemu każdy przedsiębiorca może znaleźć urządzenie odpowiadające specyficznym potrzebom jego biznesu. Wszystkie najnowsze wyświetlacze wykorzystują technologię Direct LED, która zapewnia jednorodne oświetlenie całej powierzchni ekranu oraz maksymalnie wierne odwzorowanie obrazu.

Zaprezentowany po raz pierwszy w lutym na targach ISE w Amsterdamie, 110-calowy wyświetlacz Samsung Ultra HD to urządzenie adresowane głównie dla branży handlowej, a zwłaszcza segmentu odzieżowego. Dzięki największej na rynku przekątnej ekranu oraz doskonałej jakości obrazu pozwala on na dynamiczną prezentację oferty w skali 1:1, zmieniając się w wirtualny wybieg dla modelek i modeli, który wywiera na klientach znacznie lepsze wrażenie niż statyczne plakaty. Ten wielkoformatowy wyświetlacz może być z powodzeniem wykorzystywany również na pokazach mody, a także w branżach, w których potrzeba szczegółowo monitorować wiele złożonych procesów naraz, np. w centrach nadzoru, zarządzania kryzysowego czy w nowoczesnych salach operacyjnych.

Poza innowacyjnymi urządzeniami, Samsung oferuje wiele rozwiązań software’owych dla wyświetlaczy LFD umożliwiających m.in. zarządzanie treściami (system Samsung MagicInfo), kalibrację ekranów oraz tworzenie z nich złożonych ścian wideo. Rozwiązanie MagicInfo Video Wall 2.0 pozwala zarówno na proste łączenie ekranów w prostokątną wielkoformatową ścianę video, jak również na budowanie z nich wyjątkowych mozaik, które swoim nieregularnym kształtem przyciągają uwagę znacznie skuteczniej niż klasyczne instalacje.