SARE rozpoczęło 14. edycję badania dotyczącego wykorzystania poczty elektronicznej. Służy ono monitorowaniu zmian, które mają realny wpływ na kształt media planów i strategii w online marketingu. Pozwala pogłębiać wiedzę o polskich internautach – pozwala poznawać ich preferencje i sposoby wykorzystania poczty e-mail.

Czy automatyzacja marketingu rośnie w siłę? Co respondenci sądzą o komunikacji omnichannel? Na takie i inne pytania odpowiedzą uczestnicy badania wykorzystania poczty elektronicznej, które już po raz czternasty przeprowadza spółka SARE.

– Uzyskane odpowiedzi będą niezwykle pomocne dla firm, które w swoich strategiach reklamowych i komunikacyjnych wykorzystują newslettery. Żeby ta forma reklamy była skuteczna, musimy dowiedzieć się jaki content jest atrakcyjny dla internautów, co uważają za wiadomości-śmieci i co przeszkadza im w obecnych newsletterach. Pozwoli to nam na dostosowanie naszego systemu do potrzeb klientów. – mówi Dariusz Piekarski, prezes zarządu SARE.

Raport, który jest publikowany po badaniu, komentowany jest przez wielu ekspertów z branży online marketingu, jak choćby Natalia Hatalska – analityczka trendów i autorka bloga hatalska.com, która uznała, że e-mail przechodzi fazę renesansu.

Opinie internautów będą zbierane do 9 października 2017 r. Przez ten czas ankieta będzie dostępna na stronie internetowej https://www.sare.pl/ankieta. Wystarczy kilka minut, żeby wziąć udział w tegorocznej edycji badania. W ramach nagrody dla wybranych respondentów, SARE przygotowało vouchery do sieci sklepów Empik.

– Pytania są dość szczegółowe i jest ich wiele, ale jest to spowodowane faktem, że chcemy dokładnie zbadać kluczowe zagadnienia dotyczące używania e-maila na co dzień – w pracy i poza nią – dodaje Magdalena Niedobecka, PR Specialist w SARE.