Spełnienie rosnących wymagań klientów, pełna personalizacja ich obsługi oraz skuteczne zarządzanie interakcjami w każdym kanale kontaktu wymagają dziś zastosowania skutecznych strategii i zaawansowanych narzędzi analitycznych. Firma Gartner opublikowała po raz pierwszy raport Magic Quadrant for Multichannel Marketing Hubs, analizujący rynek rozwiązań, które umożliwiają kompleksowe i innowacyjne podejście do realizacji wielokanałowej strategii marketingowej. SAS został sklasyfikowany w raporcie na pozycji lidera, uzyskując najwyższe oceny w kategorii zdolności do realizacji celów.

– Obecnie klienci mogą znajdować się w dowolnym miejscu na świecie i wchodzić w interakcje z marką za pomocą urządzeń mobilnych, mediów społecznościowych czy odwiedzając fizyczne placówki. Zapewnienie im najlepszych doświadczeń staje się dużym wyzwaniem. Zarządzanie wieloma kanałami sprzedaży oraz optymalizacja ścieżki zakupowej z wykorzystaniem narzędzi analitycznych pozwalają sprzedawcom przewidywać przyszłe potrzeby klientów i wykorzystywać szanse na poprawę ich satysfakcji i lojalności. SAS® Customer Intelligence wspiera organizacje, na każdym etapie ich rozwoju, w zrozumieniu zawiłych problemów biznesowych i dążeniu do sukcesu, dzięki wnioskom wyciąganym z danych – mówi Michele Eggers, Senior Director of Customer Intelligence w SAS.

Rozwiązanie SAS Customer Intelligence 360, dzięki wykorzystaniu zaawansowanej analityki, umożliwia optymalizację procesów sprzedażowych na każdym etapie ścieżki zakupowej. Kompleksowa platforma marketingowa sprawia, że zespół handlowy posiada pełen zakres informacji, co pozwala na planowanie, analizowanie, zarządzanie i wyciąganie wniosków z działań klienta.