W pierwszym tygodniu funkcjonowania sklepu internetowego Sephory w Polsce złożonych zostało ponad tysiąc zamówień online.

Sieć planuje ruszyć w przyszłym tygodniu z kampanią reklamową w telewizji i internecie.

Sieć perfumerii Sephora obecna jest na ponad 30 światowych rynkach, na większości z nich sprzedaje już przez internet.

Ponieważ Sephora działa w modelu cross-channel, asortyment sklepu internetowego jest spójny z tym, który dostępny jest w salonach sieci. Sephora to nadal jeden sklep, z tym że posługujący się różnymi kanałami sprzedaży. W sklepie internetowym dostępnych jest ok. siedmiu tysięcy produktów 94 marek. Jedyną marką, którą można nadal kupić jedynie offline jest Chanel, jednak ta w sprzedaży online dostępna jest wyłącznie na terenie Francji. Natomiast nowe produkty wprowadzane do oferty Sephory będą dostępne najpierw online, a dopiero potem w salonach stacjonarnych.