Od połowy lipca wszystkie konsultantki i konsultanci pracujący w perfumeriach Sephora w całej Europie oraz w Azji, w tym także w Polsce, noszą nowe, stylowe stroje firmowe. Zaprojektował je młody, utalentowany projektant brytyjski, Jamie Cockerill, absolwent londyńskiej Central Saint Martins College of Art and Design – słynnej na całym świecie kuźni talentów, mekki aspirujących projektantów mody i współczesnego designu.

Nowe stroje zostały opracowane tak, by świetnie wyglądały na różnych typach sylwetek. Czerń, dominujący kolor w kodzie wizualnym Sephora został uzupełniony o wyraziste, graficzne wstawki w kolorze ognistej czerwieni – firmowy „płomień” na damskich tunikach oraz przy mankiecie i wzdłuż rozcięcia. Ten sam kolor pojawia się przy kołnierzyku męskiej wersji stroju, czyli czarnej koszuli. Uzupełnieniem uniformu są wąskie czarne spodnie. Stroje występują w wersji letniej: z rękawami ¾ przy tunice i krótkimi przy koszuli oraz w wersji zimowej, z długimi rękawami.

Jamie jest zwycięzcą konkursu na najlepszy projekt stroju firmowego dla pracowników Sephora prowadzonego pod patronatem Grupy LVMH, największego globalnego koncernu dóbr luksusowych, właściciela takich marek modowych jak Dior, Fendi czy Louis Vuitton. To już kolejny flirt Sephora ze światowej sławy projektantami. Stroje oraz akcesoria dla Sephora projektowali m.in. Jean Paul Gaultier, Christian Lacroix, Paco Rabanne, Marc Jacobs, Karl Lagerfeld czy Karim Rashid.