E-sklep sieci Sephora dostępny jest pod adresem www.sephora.pl.

– Nowo uruchomiony sklep internetowy Sephora to ważna część naszej strategii rozwoju w Polsce – stawiamy na synergię sprzedaży offline i online. Wyraźny trend w handlu detalicznym zarówno w Polsce i na świecie, wskazuje na konieczność korzystania z różnych kanałów dystrybucji – mówi Gilles Dougoud, dyrektor generalny Sephora Polska.

Polski sklep internetowy Sephora bazuje na rozwiązaniach oferowanych przez platformy e-commerce sieci, działające w Stanach Zjednoczonych i Francji.

Zamówienia o wartości powyżej 230 zł są dostarczane bezpłatnie. Każda przesyłka jest opakowana, a na życzenie klienta produkty są bezpłatnie pakowane na prezent. Do każdego zakupu Sephora dołącza do pięciu próbek. Na ewentualne zwroty klienci mają miesiąc i mogą je realizować również we wszystkich perfumeriach Sephora w Polsce. Wszystkie korzyści, oferty i przywileje związane z posiadaniem karty Klubu Sephora będą obowiązywały także w sklepie internetowym.