Serwis Dotpay, oferujący usługi płatności elektronicznych on-line, wdrożył rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM Online. Do decyzji o implementacji rozwiązania przyczyniła się rosnąca liczba klientów, jak też konieczność wsparcia serwisu w zarządzaniu procesem sprzedaży oraz obsługi posprzedażowej, a także usprawnienia przepływu informacji pomiędzy działami i pracownikami firmy.
Dzięki wdrożonemu systemu firma zyskała wgląd do pełnej historii kontaktów z klientem – w tym rozmów telefonicznych, spotkań, prowadzonej korespondencji, przebiegu negocjacji czy zgłaszanych interwencji. Funkcjonalności rozwiązania umożliwiły prowadzenie kampanii marketingowych, m.in. masową wysyłkę materiałów promocyjnych i innych komunikatów serwisu Dotpay. Co więcej, zarząd Dotpay zyskał możliwość śledzenia działań pracowników, dzięki czemu może rozliczać ich z realizowanych aktywności i mierzyć skuteczność działań handlowych.