AD Loving Home, dystrybutor mebli i dodatków wielu światowych marek, rozwija sieć zlokalizowanych poza centrami handlowymi samodzielnych salonów, które pełnią funkcję showroomów. Firma planuje również, w ramach nowej strategii, otwarcie pierwszych salonów za granicą. AD Loving Home rozwija też sieć sprzedaży – idąc za światowym trendem, firma stawia na omnichannel, czyli umożliwienie klientom zakupów zarówno w sklepie stacjonarnym, jak i online.
AD Loving Home to marka z sektora wyposażenia wnętrz, która stawia na bardzo wysoką jakość produktów, design w stylu modern classic i inspirujące wnętrza. Wyróżnia ją szeroka oferta mebli i produktów tworzonych na zamówienie. W ramach nowoprzyjętej strategii, właściciel marki otworzył w ciągu ostatnich dwóch miesięcy trzy nowe salony. AD Loving Home posiada obecnie osiem salonów w największych miastach Polski. Pięć z nich (w Gdyni, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi i Katowicach) to duże showroomy pokazowe, w których prezentowana jest szeroka oferta marki. W gdyńskim salonie klienci mogą także skorzystać z usług architektów wnętrz. Docelowo taka usługa dostępna będzie w pozostałych salonach, co jest elementem nowej strategii przyjętej i wdrażanej przez markę. Krakowski salon nastawiony jest nie tylko na miejscowych klientów, ale też turystów – mieści się na Rynku Głównym i połączony jest z kawiarnią Loving Cafe. Pozostałe trzy salony (w Warszawie, Szczecinie i Poznaniu) w centrach handlowych pełnią rolę wizytówek marki. Na przełomie sierpnia i września otwarty zostanie showroom w Warszawie. AD Loving Home planuje otwarcie kolejnych showroomów za granicą i prowadzi już w tej sprawie wstępne rozmowy.
„Chcemy, aby nasze salony stanowiły inspirację dla klientów – pokazujemy im możliwe rozwiązania. Stawiamy na wysoką jakość produktów i obsługi, dlatego salony AD Loving Home projektują zawodowi dekoratorzy i styliści. W salonach stacjonarnych jesteśmy ograniczeni metrażem, żaden nie jest w stanie pomieścić tylu produktów co sklep online, który zawiera naszą pełną ofertę” – mówi Jacek Cegłowski, Prezes Spółki AD Loving Home.
Firma postawiła na sprzedaż wielokanałową. Wszystkie produkty dostępne są w sklepie online, do którego dostęp zapewniony jest również w salonach stacjonarnych poprzez tablety i ekrany z klawiaturami. W ten sposób klient może zamówić produkty bezpośrednio w salonie, a zostaną one dostarczone do jego domu nawet tego samego dnia (Same Day Delivery). W drugiej połowie maja została uruchomiona czeska wersja językowa serwisu. W najbliższych miesiącach ruszą także angielska i niemiecka.
Ważnym elementem strategii wdrażanej obecnie przez AD Loving Home jest stałe rozszerzanie oferty i powiększanie portfolio o nowe marki. Elementami, na które stawia firma są przede wszystkim świetna jakość produktów, unikalne wzory i limitowane kolekcje. Obecnie w portfolio AD Loving Home znajdują się m.in. Almi Decor, Rosenthal, Kartell, Villeroy&Boch, Iittala, Koziol, Ralph Lauren, Andrew Martin, Designers Guild, York, Christian Lacroix. Firma jest również wyłącznym dystrybutorem marki Artwood w Polsce.
„Stworzyliśmy markę AD Loving Home dla ludzi, którzy cenią piękno i kochają pięknie mieszkać. Niezależnie od tego czy klient woli klasyczne rozwiązania, czy nowoczesny design, poszukując inspiracji do stworzenia wymarzonego wnętrza, nie przejdzie obojętnie obok naszej oferty” – dodaje Jacek Cegłowski.
AD Loving Home rozwija również bloga, na którym przedstawia porady i inspiracje wnętrzarskie. Treści o podobnej tematyce znaleźć można w kanałach społecznościowych marki, w których komunikowane są też aktualności z salonów i życia marki.