SI-eCommerce jest pierwszą firmą w Europie Centralnej i Wschodniej, która otrzymała autoryzację sprzedażową hybris w ramach SAP, czyli CEC for Commerce Sell Authorization na platformie Partner Edge.
„Kluczem do sukcesu każdej firmy jest spójna komunikacja z klientami oraz skuteczna i stale wzrastająca wartość sprzedaży” – mówi Sebastian Herod, prezes Zarządu SI-eCommerce. „Dzisiejszy rynek wymaga od przedsiębiorców odnajdywania się w stale zmieniających się warunkach, preferencjach zakupowych klienta i wyzwaniach stawianych przez wszechobecną konkurencję. Platforma hybris to odpowiedź technologii na tę sytuację. Na całym świecie wybrało ją już ponad 400 firm z wielu branż, między innymi Starbucks, H&M, Samsung, Bridgestone, P&G, Play, Tui, Toys R U czy Levi’s” – dodaje Sebastian Herod.
Platforma hybris całkowicie zmienia podejście do obsługi klienta i procesu sprzedaży. Stawia klienta w centrum i otacza go wszelkimi dostępnymi kanałami sprzedaży. Innowacyjność platformy hybris polega również na tym, iż oferuje ona realne rozwiązanie spójnego i kompleksowego widoku klienta we wszystkich kanałach sprzedaży. Postawienie profilu klienta jako centralnego punktu, wokół którego optymalizowane są wszystkie procesy interakcji z nim w dowolnym kanale powoduje, że każde zachowanie klienta wzbogaca wiedzę o nim. Pozwala to na zasadzie sprzężenia zwrotnego na jeszcze bardziej precyzyjną indywidualizację relacji. Realizacja strategii „jednego źródła danych” umożliwia uzyskanie zintegrowanego środowiska informatycznego, wspierającego obsługę klientów we wszystkich kanałach sprzedaży: on-line, mobile, sklepach stacjonarnych, mediach społecznościowych, itp.
Rozwiązanie hybris Marketing to odpowiedź na rozwój rynku konsumentów. „Tradycyjne kampanie marketingowe nie sprawdzają się już w przypadku konieczności dotarcia do konkretnego klienta” – wyjaśnia Sebastian Herod. „Hybris Marketing umożliwia zbieranie i przetwarzanie informacji o działaniach i zamierzeniach klientów w czasie rzeczywistym, pozwala między innymi na personalizację oferty, dotarcie do produktów w najkrótszym czasie, stwarza indywidualny katalog produktów klienta, dostarcza osobistą listę promocji dla klienta” – dodaje Sebastian Herod.
Wbudowana integracja hybris Marketing z oprogramowaniem SAP pozwala szybko włączyć ten produkt w istniejące środowisko informatyczne. System posiada otwartą architekturę, zgodną z obowiązującymi światowymi standardami.
„Ze względu na bardzo szeroką paletę produktów i możliwości platformy hybris czas wdrożenia, w zależności od wyboru rozwiązań może wynieść od pół roku do trzech lat. Obecnie prowadzimy rozmowy z trzema firmami z kapitałem zagranicznym, które są gotowe do wdrożenia platformy” – komentuje Adam Piętera, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu SI-Consulting.