Technologia wprowadzona w polskich salonach sieci Riccardo została nagrodzona w prestiżowym konkursie 2015 International Consumer Electronics Show, który odbył się w Las Vegas.
Nagrodzony projekt Riccardo App przygotowany został dla spółki Riccardo prowadzącej e-sklep oraz sieć salonów stacjonarnych z obuwiem i odzieżą. Aplikacja powstała dzięki zastosowaniu technologii iBeacon i Proximity Marketing przy wsparciu zintegrowanych systemów iPresso i RTB Tracker – informuje evigo.pl.
Klient, który zainstaluje aplikację na swoim smartfonie i wejdzie do salonu Riccardo bądź znajdzie się w jego pobliżu, jest rozpoznawany przez system. Ten przekazuje mu powiadomienie o tym, gdzie znajdzie produkt, którym interesował się wcześniej w internecie, jego opis czy indywidualną ofertę. Aplikacja korzysta z historii zakupowej oraz profilu klienta. Na ich podstawie dostarcza mu spersonalizowane treści.
Projekt ten znalazł się w gronie 16 finalistów nagrodzonych przez Bluetooth SIG podczas zakończonych właśnie w Las Vegas 2015 International Consumer Electronics Show (CES) – największego na świecie pokazu nowych technologii.