Sieć sklepów SPAR otworzyła kolejną placówkę pod szyldem EUROSPAR w Warszawie. Nowy sklep przy ul. Ćmielowskiej na Tarchominie powstał w wyniku dynamicznego procesu rebrandingu sieci delikatesów Piotr i Paweł – tym samym już 35% placówek Piotr i Paweł zmieniło już nazwę na EUROSPAR lub SPAR. Klienci sklepu na Tarchominie mogą korzystać z 1583 m² sali sprzedaży. Lokalna społeczność może także robić zakupy online na stronie www.e-spar.com.pl z dowozem do domu ze sklepu. Ponadto, na parkingu placówki znajdują się specjalne miejsca dedykowane usłudze SPAR Drive – gdzie następuje odbiór zamówionego przez Internet zamówienia.

“Proces rozwoju sieci sklepów SPAR jest dynamiczny – udało nam się utrzymać pracę w tempie założonym w naszym harmonogramie, pomimo ogromnego wpływu pandemii COVID-19 na rynek handlu. Już 35% sklepów Piotr i Paweł zostano poddanych rebrandingowi i zmieniły szyld na SPAR. Sieć dynamicznie rozwija się także w oparciu o nowe umowy z niezależnymi detalistami. Na dzień dzisiejszy ponad 170 sklepów jest zarządzanych przez naszych niezależnych Partnerów. Bardzo mocno angażujemy się w rynek handlowy w Polsce – rozumiemy, że polski konsument to klient świadomy, oczekujący produktów dobrej jakości i chętnie kupujący w dobrze zaopatrzonych sklepach. Standardy sklepów sieci SPAR pozwalają nam spełnić wszystkie te potrzeby. Dokładnie analizujemy oczekiwania klientów sklepów w każdej lokalizacji, w której działamy” – powiedział Rob Philipson, członek zarządu SPAR Group.

Proces rebrandingu sklepów Piotr i Paweł rozłożony jest na cały 2020 rok, aby zapewnić sprawność jego przebiegu. Sieć zarządzana przez Wasz Sklep SPAR przekroczyła 220 placówek i jest znacząco większa niż poziom założony na 2020 rok. Wasz Sklep SPAR zakłada, że do sieci rocznie będzie dołączać przynajmniej 50 nowych sklepów. Tym samym w ciągu czterech lat sieć obejmie ponad 400 placówek.