Firma PepsiCo została sklasyfikowana na 1. miejscu przez działające w Polsce sieci handlowe pod względem satysfakcji współpracy z dostawcami produktów z kategorii dóbr szybkozbywalnych. W badaniu FMCG, typu Core Benchmark Set, zrealizowanym przez Advantage Group w 2016 roku, dziewiętnastu znanych producentów z branży FMCG zostało ocenionych przez trzynaście głównych sieci handlowych.

Przedstawiciele wiodących sieci handlowych oceniali firmy pod kątem m.in.: jakości personelu, łatwości współpracy, rozumienia i wspierania realizacji ich strategii rynkowych oraz aspektów logistycznych i obsługi klienta. PepsiCo zwyciężyło pod względem całościowej oceny wśród biorących udział w badaniu firm z branży dóbr szybkozbywalnych.

W badaniu FMCG, Core Benchmark Set,  PepsiCo uzyskało wiodącą lokatę pod względem relacji biznesowych, personelu, rozwoju kategorii oraz łańcucha dostaw. Sieci handlowe wysoko oceniły także działania promocyjne prowadzone przez PepsiCo w punktach sprzedaży oraz marketing skierowany do konsumentów.