Już 20 listopada w Warszawie podczas Nowego Kongresu Online Marketing 2014/2015 najbardziej praktyczne przepisy na skuteczny marketing w 2015 r. przedstawią m.in. Paweł Tkaczyk, Jarosław Kuźniar, Marcin Maj, Tomasz Karwatka, Maciej Ossowski, Michał Sadowski i Bartłomiej Rak.
Redakcja Magazynu Online Marketing Polska zaprasza na 8. edycję najbardziej rozpoznawalnego i praktycznego wydarzenia marketingowego w Polsce. Program Kongresu podzielony został na 2 ścieżki tematyczne skierowane osobno do sektorów B2B i B2C. Najnowsze trendy i przepisy na skuteczny marketing w 2015 r. przedstawią najbardziej inspirujący prelegenci, wśród których znajdą się m.in. Marcin Maj, Paweł Tkaczyk, Tomasz Karwatka, Maciej Ossowski, Michał Sadowski i Bartłomiej Rak. Gościem Specjalnym Kongresu będzie Jarosław Kuźniar – znany dziennikarz TVN24.
“Dokładnie przeanalizowaliśmy ponad 2 tysiące ankiet wypełnionych przez uczestników poprzednich edycji i utworzyliśmy event, który znacznie zmienił swoją formułę i jeszcze bardziej odpowiada na bieżące potrzeby marketerów. Kongres podzieliliśmy na ścieżkę B2B oraz B2C, dodaliśmy Certyfikowane Warsztaty Google i – co najważniejsze – bez żadnej zmiany ceny. Kongres Online Marketing nadal wyróżnia się wyjątkową jakością, praktycznym, warsztatowym podejściem do zagadnień marketingowych oraz przystępną ceną” – mówi Arkadiusz Widawski, twórca Kongresu i redaktor naczelny Magazynu Online Marketing Polska. “Niezwykle cieszę się z udziału Gościa Specjalnego, którym jest znany dziennikarz TVN24, Jarosław Kuźniar, który także ma jeden z popularniejszych profili w mediach społecznościowych. Przed nami wiele inspiracji, ale także konkretnych rozwiązań, które można samodzielnie wdrożyć po powrocie z Kongresu” dodaje Widawski.
W programie kongresu m.in.
- planowanie kampanii reklamowych na rok 2015,
- pozyskiwanie nowych klientów w Internecie krok po kroku (osobno dla B2B i B2C)
- Facebook po zmianach – osobny panel dla B2B oraz osobny dla B2C
- pozycjonowanie 2015 – jak znaleźć się na szczycie?
- storytelling i personal branding w marketingu
- LinkedIn – jak wykorzystać sieć kontaktów do promocji produktów i usług?
- idealna strona internetowa, która sprzedaje
- 3 panele dyskusyjne „Pytania i odpowiedzi”
Program Nowego Kongresu Online Marketing jest na bieżąco dostosowywany do profilu zgłaszających się uczestników, co daje pewność, że każdy wróci do swojej firmy z głową pełną inspiracji, jak i gotowych rozwiązań. Prezentacje będą miały bardzo praktyczny wymiar.
Organizatorzy zadbali o to, aby oprócz pomysłów, móc nauczyć się samodzielnie korzystać także z narzędzi e-marketingowych. Podczas Kongresu odbędą się także po raz pierwszy w Polsce Certyfikowane Warsztaty Google Analytics i Google AdWords – prowadzone przez certyfikowanych trenerów Google – Macieja Lewińskiego i Krzysztofa Wrońskiego (liczba miejsc limitowana!).
Zarezerwuj miejsce już teraz! Im wcześniej, tym większy rabat! www.kongres-online.pl