Sprawdzona na całym świecie szybka, wygodna i bezpieczna forma płatności online – Visa Checkout – jest już dostępna dla odwiedzających sopockie Molo, którzy decydują się na zakup biletów przez stronę internetową. Dzięki usłudze do dokonania płatności wystarczy jedno kliknięcie, a następnie podanie loginu i hasła. Wraz z wdrożeniem Visa Checkout przez Molo na klientów czeka atrakcyjna promocja.

W Visa Checkout swoją kartę płatniczą (debetową lub kredytową) i adres dostawy użytkownik zapisuje tylko raz – podczas rejestracji. Dzięki temu po to, aby dokonać transakcji, nie trzeba mieć przy sobie karty ani każdorazowo wprowadzać wszystkich niezbędnych danych. Usługa jest przystosowana do optymalnego działania zarówno na komputerach, jak i na urządzeniach mobilnych, a nad bezpieczeństwem transakcji realizowanych poprzez Visa Checkout czuwa wielopoziomowy system zabezpieczeń wykorzystujący m.in. usługę 3D-Secure.

„Cieszymy się, że możemy oddać w ręce konsumentów usługę odpowiadającą w zakresie płatności w internecie ich aktualnym potrzebom – wygodzie, prostocie i bezpieczeństwu. Visa Checkout sprawia, że płatności kartą online stają naprawdę komfortowe. To podobnie jak wejście na Molo bez kolejki dzięki biletowi zakupionemu w sieci, do którego wystarczy jedynie zaprezentowanie kodu QR na telefonie. Aby zachęcić klientów do przekonania się o zaletach Visa Checkout, przygotowaliśmy wspólnie z Visa atrakcyjną promocję” – komentuje Marcin Kulwas, dyrektor Molo w Sopocie.

Poprzez stronę http://molo.sopot.pl/ zainteresowani kupnem biletów online mogą otrzymać do 50% zniżki płacąc z Visa Checkout. Promocja trwa do 23 września br.

Płacenie za zakupy online z Visa Checkout gwarantuje konsumentom dostęp do takich samych korzyści, jakie zapewnia im tradycyjne posługiwanie się kartami – m.in. możliwości odzyskania wydanych pieniędzy w wypadku problemów z dostawą lub niezgodnością towaru z zamówieniem (chargeback).

Visa Checkout to rozwiązanie działające i sprawdzające się na całym świecie od 2014 roku – jest dostępne na 26 rynkach, m.in. w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Australii i Kanadzie – a globalna sieć akceptacji usługi obejmuje ponad 300 tys. detalistów. Dotychczas w Visa Checkout utworzono ponad 21 milionów kont.