Zalando, wiodąca platforma modowa w Europie, przygotuje unikalną ofertę z okazji coraz bardziej popularnego w Polsce i Europie święta wyprzedaży – Czarnego Piątku. Zeszłoroczna edycja cieszyła się dużym powodzeniem, a klienci Zalando w szczytowym momencie generowali ponad 1500 zamówień na minutę. W tym roku wyprzedaże obejmą w pierwszej kolejności kategorie premium, odzież sportową, zimową oraz imprezową. Na dodatkowe rabaty mogą także liczyć członkowie klubu zakupowego Zalando Lounge, który został uruchomiony w Polsce we wrześniu br.
Sezon jesienno-zimowy i wydarzenia, takie jak Czarny Piątek czy okres świąteczny, sprawiają, że ostatni kwartał roku jest dla konsumentów szczególnie ekscytujący. Świąteczna gorączka, szał zakupów i wyprzedaży, typowy w tym okresie dla galerii handlowych, jest odczuwalny również w świecie sprzedaży internetowej. Popularność zakupów online stale rośnie, co widać na przykładzie Zalando, które w trzecim kwartale 2017 roku zanotowało ponad 22 miliony aktywnych klientów.
– Czarny Piątek szybko stał się ważną datą w kalendarzach wielu fanów mody, dlatego to wydarzenie stanowi także integralną część wszystkich naszych przedświątecznych działań. W piątek 24 listopada chcemy zapewnić naszym klientom dostęp do zróżnicowanego asortymentu ubrań, dodatków i akcesoriów w szerokim zakresie cenowym, dzięki czemu każdy znajdzie w ofercie coś dla siebie – mówi Delphine Mousseau, VP Markets w Zalando.
– Dla polskich klientów przygotowaliśmy 20% zniżki na szeroki wybór ubrań, butów i akcesoriów, która będzie obowiązywać nawet dla przecenionego asortymentu. Ponadto, już od poniedziałku, rozpoczniemy sprzedaż produktów z kategorii premium, odzieży sportowej, zimowej i imprezowej w cenach takich, jak w Czarny Piątek – komentuje Mousseau.