Rafał Brzoska, kojarzony z sukcesem Paczkomatów, obejmuje 27,54% udziałów w SocialWiFi – spółce, która jest twórcą usługi WiFi będącej innowacyjnym narzędziem analityczno-marketingowym. SocialWiFi jest liderem na polskim rynku wśród firm oferujących tego typu rozwiązania i dostarcza profesjonalne usługi WiFi, które umożliwiają właścicielom lokali identyfikację ich gości i dalszą interakcję, m.in. przez wyświetlanie promocji w czasie rzeczywistym, wysyłkę mailingów, prowadzenie ankiet w oparciu o system gwiazdkowy oraz badanie opinii klientów.

Obecnie z SocialWiFi korzysta ponad 300 tys. użytkowników na 4 rynkach (Polska, Niemcy, USA, Arabia Saudyjska), m.in. sieć restauracji Sphinx – jedna z większych w Europie sieci restauracji casualdining. Narzędzie skierowane jest do sektorów: HoReCa (hotele, restauracje, kawiarnie), retail (centra handlowe, sklepy detaliczne), a także uczelni i miast. Jest również doskonałym narzędziem dla organizatorów eventów i konferencji.
W ramach współpracy budowana będzie dystrybucja usługi w Polsce i za granicą oraz prowadzone będą dalsze badania i rozwój przedsięwzięcia. Twórcy SocialWiFi pracują nad wprowadzeniem innowacji mającej na celu istotną zmianę na rynku usług WiFi w skali globalnej.

Według Raportu Instytutu Badawczego ORC Rynek Opinia ponad 75% respondentów uważa, że bezprzewodowy internet jest prócz kawy niezbędnym atrybutem dobrej sieciowej kawiarni. W ankiecie przeprowadzonej przez TripAdvisoraż 89% osób przyznało, że darmowe WiFi to najważniejsze udogodnienie w hotelu.