– Naszą pasją w LSI jest optymalizowanie i ułatwianie codziennych obowiązków pracowników firm. Przyszedł czas na ustalanie grafików, które zwykle są czasochłonnym i żmudnym procesem. Opracowaliśmy rozwiązanie Staff Scheduler pozwalające intuicyjnie definiować wiele parametrów takich jak: dostępność pracowników, przepisowe przerwy w pracy, odpowiednie uprawnienia (np. BHP) i na ich podstawie niemal automatycznie rozplanować grafik pracowniczy – informuje Magdalena Misztela-Jeziorska z LSI Software.

Aplikacja umożliwia również bardzo szybkie modyfikacje harmonogramu, dzięki czemu kierownik jest zawsze w stanie zapewnić odpowiednie obsadzenie stanowisk pracy. Narzędzie Staff Scheduler to także platforma dla pracowników pozwalająca na wzajemne ustalanie zastępstw i zmian w grafiku. Po skończeniu okresu rozliczeniowego, pracownik otrzymuje informację na temat ilości przepracowanych godzin i swojego wynagrodzenia. Staff Scheduler to narzędzie, które służy wszystkim i jest w pełni kompatybilne z innymi systemami stworzonymi przez LSI.

LSI Software zaprezentuje swoje rozwiązanie podczas European Retail Expo 2018, a o jego zaletach przedstawiciel firmy przekona podczas prelekcji.