Startuje kolejna edycja wspólnej akcji lojalnościowej Intermarché i marki MasterChef, w której klienci mogą zdobyć eleganckie i jakościowe produkty do zapiekania ze specjalnej kolekcji Oven to Table. A to dopiero początek niespodzianek, które sieć przygotowała dla swoich klientów na 2024 rok.

Sieć sklepów Intermarché, zrzeszająca blisko 200 niezależnych polskich przedsiębiorców, już po raz trzeci zdecydowała się na współpracę z marką MasterChef. Program o tej samej nazwie to globalny fenomen i show kulinarne, gromadzące przed ekranami telewizorów miliony odbiorców w 60 krajach na całym świecie. To także jedna z najbardziej atrakcyjnych licencji na rynku programów lojalnościowych, ciesząca się niezmienną popularnością wśród starszych i młodszych konsumentów w Zachodniej i Centralno-Wschodniej Europie.

Kolekcje MasterChef, poza estetyką i funkcjonalnością, charakteryzują się także najwyższą jakością, a ta domena jest szczególnie bliska Intermarché. W ramach najnowszej akcji obu marek, klienci otrzymają naczynia z kamionki, dostosowane do używania zarówno w kuchenkach mikrofalowych, piekarnikach, jak i zamrażarkach czy zmywarkach. Ich wysokotemperaturowa glazura, zastosowana przy produkcji nie tylko zmniejsza odpryskiwanie, ale także ułatwia czyszczenie.

Start akcji pokrywa się z premierą nowej odsłony popularnego, kulinarnego show – MasterChef Nastolatki. Tym razem kucharskie umiejętności zaprezentują uczestnicy w wieku od 13 do 17 lat, a Intermarché jest jednym ze sponsorów programu. Premiera już 3 marca br. (niedziela) w TVN.

Lojalność to coś więcej niż trend
Najnowsza kampania z marką MasterChef to jedna z wielu aktywności lojalnościowych zaplanowanych przez Intermarché dla klientów na 2024 rok. Już w połowie marca wystartuje druga edycja akcji Interpunkty, w ramach której klienci zbierają za zakupy punkty i wymieniają je na kupony zniżkowe na kultowe artykuły – na przykład Ptasie Mleczko za symboliczną złotówkę.

– Mamy świadomość, że umiejętne nagradzanie klientów za ich aktywności zakupowe to dzisiaj nie tylko jeden z trendów, ale rynkowy standard. Od blisko 2 lat przygotowywaliśmy się na wielu płaszczyznach do tego, aby móc jak najlepiej dostosować ofertę oraz formę naszych działań lojalnościowych do potrzeb naszych klientów. Dotychczasowe aktywacje, takie jak: akcje konsumenckie z marką MasterChef, Interpunkty czy Interkasa pozwoliły nam zebrać cenne doświadczenie i wiedzę, które wykorzystaliśmy w pracach koncepcyjnych nad strategią dla długoterminowego programu lojalnościowego, który zaprezentujemy naszym klientom już w lipcu 2024 roku – mówi Piotr Wojtczak, kierownik ds. Marketingu Klienta w Intermarché.

W ciągu najbliższych kilku miesięcy na klientów Intermarché będą czekać zatem kolejne promocje i oferty. Warto pobrać aplikację Intermarché Polska (dostępną na iOS i Android), by być na bieżąco z wszystkimi nowościami.

Zasady akcji MasterChef
Od 29 lutego br. za każde wydane 50 zł sieć Intermarché przekazuje klientom specjalne znaczki, wymienialne na atrakcyjne nagrody. Na specjalnych kartach kolekcjonerskich (dostępnych w sklepach i na stronie www.masterchefintermarche.pl) wystarczy zebrać 10 znaczków, by za niewielką opłatą odebrać profesjonalne naczynie do zapiekania. Akcja potrwa 10 tygodni, dlatego klienci Intermarché mają duże szanse na zgromadzenie całego zestawu produktów marki MasterChef za symboliczną kwotę.