Całkowicie odmieniona, w pełni responsywna strona, o wyjątkowym designie oraz szeregu nowatorskich rozwiązań funkcjonalnych, które gwarantują nieprzeciętne doświadczenie zakupowe i łatwość robienia zakupów. To tylko zarys wdrożenia nowego sklepu internetowego przez Bold dla marki Obsessive.

Obsessive jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i najchętniej kupowanych marek seksownej bielizny zarówno w Polsce, jak i w kilkudziesięciu krajach na świecie. Dzięki niepowtarzalnym kolekcjom, firma odnotowuje stały wzrost sprzedaży i zainteresowania nowych klientów, zarówno B2C, jak i B2B.

Wyzwania projektowe i technologiczne

Tak duża dynamika rozwoju wymogła konieczność zmiany systemu e-commerce. Platforma sprzedażowa obsługująca dwa kanały B2C i B2B musi być wydajna, bezawaryjna i elastyczna. Ponadto, ze względu na specyfikę działania producenta w obszarze klienta indywidualnego i biznesowego, kluczowe znaczenie miała bezproblemowa integracja z systemem ERP Navireo oraz zaawansowane rozwiązania administracyjne i płatnicze. Pod tymi względami migracja na platformę Magento okazała się najlepszą decyzją.

Kolejnym wyzwaniem okazało się zaprojektowanie platformy e-commerce, która odda ducha marki przy tak szczególnym produkcie, jakim jest bielizna erotyczna. Jak zachować granicę miedzy zmysłowością, erotyką a zwykłą seksualnością? Odpowiedź na to pytanie znalazła się w dogłębnym zrozumieniu strategii marki i wartości, które ją definiują: radość, zabawa, bliskość, ekscytacja, spontaniczność, itp.

Design, obok którego nie przejdziesz obojętnie

W procesie zmian nacisk został położny na całkowicie odmienioną szatę graficzną, mocno wyeksponowany produkt, zwiększenie użyteczności oraz maksymalizację doświadczenia zakupowego.

– Dzięki doskonałej współpracy z klientem i dużemu zaufaniu, którym nas obdarzył, udało się zadbać o każdy, najmniejszy szczegół, który miał za zadanie oddać ducha marki, począwszy od przejrzystej architektury informacji, całkowicie przeprojektowanej nawigacji, poprzez odważną kolorystykę, a skończywszy na całkowicie innowacyjnej w tej kategorii ekspozycji karty produktu. – mówi Marcin Piwowarczyk, Head of UX & strategy w Bold.

– Strona główna, na której widnieje cały podział kolekcji na: sexy, spicy, fun to pewnego rodzaju historia, pokazująca jak wciągająca może być zabawa z bielizną. Tym samym chcieliśmy pokazać naszym klientom nie tylko sam produkt, czyli zmysłowe zdjęcia bielizny, ale także dostarczyć inspiracji i niezwykłej satysfakcji z zakupu. Cieszymy się, że nowa kreacja jest zarówno maksymalnie użyteczna, jak i doskonale koresponduje ze strategią naszej marki.” – dodaje Tomasz Szpila, Wiceprezes Zarządu Obsessive