Shoplo, laureat nagrody Innowacja Roku 2013 w ecommerce, wprowadza kolejne narzędzie, które ułatwi prowadzenie biznesu każdemu e-przedsiębiorcy..

Shoplo Market to platforma, która w jednym miejscu skupia najlepsze produkty dostępne w sieci. Dla sprzedawców to doskonałe narzędzie do promocji swojej oferty, generowania sprzedaży oraz budowania rozpoznawalności marki. Z drugiej strony, Market wychodzi naprzeciw także potrzebom samych klientów, znacznie upraszczając znalezienie pożądanego produktu. Wszystko, co najlepsze, w jednym miejscu, bez potrzeby odwiedzania kilkudziesięciu przeróżnych sklepów. W Shoplo Market klienci znajdą wyselekcjonowane i sprawdzone produkty, a ich różnorodność zadowoli nawet tych najbardziej wymagających.

Główną motywacją dla stworzenia Shoplo Market była chęć uczynienia ecommerce jeszcze prostszym dla poczatkujących sprzedawców. Naszym następnym krokiem jest pomoc tym, którzy oferują świetny jakościowo produkt, lecz mają problem z jego wypromowaniem. Shoplo Market gwarantuje im to, z czym wcześniej mieli problem – czyli dotarcie do klientów. A to przekłada się przecież na rosnącą sprzedaż. Planujemy kłaść szczególny nacisk na promocję naszego marketu, co znaczy równocześnie, iż zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby promować naszych klientów i pomóc im więcej zarabiać – mówi Patryk Pawlikowski, CEO Shoplo.com.

W Shoplo Market już teraz znajduje się około 30 tysięcy produktów, a z dnia na dzień pojawiać się ich będzie coraz więcej. Ponadto, systematycznie wprowadzane będą udogodnienia dodatkowo wspomagające sprzedaż w internecie. W najbliższym czasie pokażemy kilka naprawdę ciekawych funkcjonalności, które nadadzą serwisowi społecznościowego charakteru i przekonają każdego sprzedającego w sieci, że Shoplo Market to idealne miejsce dla jego produktów – dodaje Patryk Pawlikowski.