W poznańskiej galerii handlowej Stary Browar zainstalowano beacony. Za wdrożenie nowej technologii odpowiedzialne są firmy Surgebeacon oraz 3R.

-Mamy za sobą dopiero pierwszy z czterech etapów wdrażania beaconów w naszym centrum. Na dzisiaj jest to wirtualny przewodnik po dziełach sztuki znajdujących się w przestrzeniach wspólnych obiektu. Kiedy dana osoba znajduje się odpowiednio blisko danego dzieła sztuki, wysyłamy jej powiadomienia PUSH oraz kontekstowo zmieniamy treść w aplikacji. Co ważne, powiadomienia PUSH wysyłane są tylko użytkownikom aplikacji, którzy wyrażają na to zgodę – mówi redakcji Evigo.pl Barbara Banat, koordynator działań PR w Starym Browarze.

Obecnie firma Surgebeacon przygotowuje się do wdrożenia w Starym Browarze kolejnego etapu funkcjonalności aplikacji.

– W kolejnych tygodniach zamierzamy uruchomić tu dwie bardzo przydatne funkcjonalności: nawigację po centrum w czasie rzeczywistym i zapamiętywanie miejsca zaparkowanego samochodu. Dla stałych użytkowników aplikacji przewidzieliśmy specjalne bonusy i nagrody. – wyjaśnia Marcin Dąbrowski, jeden z założycieli firmy Surgebeacon.