Klarna, globalny bank detaliczny oraz dostawca płatności i usług zakupowych pomagających konsumentom oszczędzać czas i pieniądze oraz podejmować świadome decyzje zakupowe zaprezentowała dziś nową tożsamość marki Stocard – jednego z wiodących na świecie dostawców mobilnych portfeli, umożliwiającego konsumentom gromadzenie wszystkich swoich kart lojalnościowych w jednym miejscu oraz otrzymywanie od sprzedawców spersonalizowanych ofert. To kolejny etap integracji obu firm, po finalizacji transakcji przejęcia Stocard przez Klarnę w lipcu 2021. Od tego czasu firmy pracowały nad rebrandingiem Stocard, aby jeszcze lepiej wpisywał się on w spójny ekosystemem Klarny. Zakończony właśnie proces otwiera drogę do wypracowania handlowych i technologicznych synergii pomiędzy ofertami obu firm.

– Nie mogliśmy sobie wyobrazić lepszego partnera dla Stocard niż Klarna. Nasze firmy mają tę samą obsesję na punkcie klientów, a nasz nowy wygląd i styl doskonale wyrażają tę wspólną misję. Dzięki przystępnemu językowi projektowania i urzekającym wizualizacjom, zapewnimy użytkownikom większą wygodę i przyciągniemy nowych klientów. Nowy branding to dopiero początek. Już wkrótce dodamy kolejne wyjątkowe funkcjonalności, nad którymi pracujemy, korzystając z zasobów Klarny – komentuje David Handlos, Domain Lead i założyciel Stocard.

Aplikacja Stocard umożliwia klientom wirtualne przechowywanie wszystkich kart lojalnościowych, zbieranie kuponów rabatowych i nagród oraz otrzymywanie spersonalizowanych ofert. Dla sprzedawców detalicznych stanowi ona znaczący, oparty na danych, kanał dotarcia, umożliwiający angażowanie konsumentów, zwiększanie ruchu, sprzedaży i lojalności oraz jeszcze lepsze zrozumienie preferencji konsumentów.

Aplikacja Stocard pozostanie bezpłatna dla 47 milionów konsumentów korzystających z niej w 45 krajach, a w miarę postępującej integracji z platformą Klarny będzie wzbogacana o kolejne funkcjonalności. Jednocześnie zespół Stocard zasili zespoły produktowe Klarny swoim know how i opracuje nowe funkcje w aplikacji Klarny. Pierwsze zostaną przedstawione już wkrótce.

– W Klarnie codziennie pomagamy klientom oszczędzać czas i pieniądze – by mogli robić to dosłownie za każdym razem, gdy dokonują płatności w Internecie lub w tradycyjnym sklepie. Dlatego też inteligentny mobilny portfel Stocard jest idealnym dodatkiem do rodziny produktów Klarny. Stawiając klienta zawsze w centrum, Klarna zupełnie zmieniła oblicze bankowości, co znajduje odzwierciedlenie w naszym wyglądzie i stylu „smoooth”. Wraz z rebrandingiem Stocard przenosimy unikalne doświadczenie „smoooth” na już korzystających z aplikacji konsumentów i sprzedawców na całym świecie. Przejęcie Stocard nie tylko znacząco poszerza zasięg działania Klarny także w Polsce – o 1,6 miliona konsumentów – ale i umożliwia nam w przyszłości wykorzystanie w aplikacji Klarna technologii płatniczej i marketingowej Stocard. Dzięki temu już w wkrótce będziemy mogli ogłosić nowe, naprawdę ekscytujące funkcje Klarna App – wyjaśnia David Fock, dyrektor ds. produktów w Klarnie.

Obok akwizycji Toplooks, HERO, APPRL, Inspirock i ostatnio PriceRunner, przejęcie Stocard dodaje kolejny, uzupełniający filar do bardzo wszechstronnej oferty produktowej Klarny. Wszystkie dokonywane przez Klarnę przejęcia firm dostarczających usługi z obszarów wirtualnych zakupów, tworzenia treści i reklamy, planowania podróży czy tych tworzących wirtualne portfele mają jeden cel: ułatwić ponad 147 milionom konsumentów na całym świecie oszczędzanie czasu i pieniędzy a ponad 400 000 sprzedawcom detalicznym – partnerom Klarny – jeszcze skuteczniej angażować swoich docelowych odbiorców. Zwłaszcza dla sprzedawców detalicznych, których celem jest płynne połączenie zakupów w sklepie i w Internecie, usługi omnichannel takie jak aplikacja Stocard, stały się dziś niezbędne w procesie pozyskiwania a potem utrzymania kupujących z nowego, młodszego pokolenia.