Jak zapowiedział zarząd sieci Stokrotka po uruchomieniu własnej sieci logistycznej złożonej z 1 magazynu centralnego w Teresinie i 8 centrów regionalnych w całej Polsce firma jest gotowa na podjęcie wyzwania, aby stać się wyznacznikiem trendów dla formatu supermarketów.

– Zmiana logo i hasła to tylko symbol zmian, które przejdzie cała sieć, a które oprócz własnego systemu logistycznego obejmą także remodeling sklepów, zmianę układu i ekspozycji produktów oraz porzerzenie asortymentu o więcej produktów marki własnej a także artykułów z kategorii conveniencie – powiedział portalowi dlahandlu.pl Dariusz Kalinowski, prezes sieci Stokrotka.

Budowę rozpoznawalności marki pod nowym hasłem „Zakupy jak z płatka” będą wspierać nowi reprezentanci (brand heroes) – rodzina Krotków pełniąca rolę przewodników w sklepach. Nowe logo sklepu wciąż nawiązuje do kwiatu stokrotki, jednak zostało uproszczone i ma symbolizować cztery filary (wartości), które będą charakteryzowały sklepy: rodzinność, wygoda, atrakcyjne ceny, pozytywne zaskoczenie.