W styczniu w największych galeriach handlowych w całej Polsce trwają kampanie reklamowe realizowane na monitorach digital signage zarządzanych przez Internet Media Services (IMS).

Po raz kolejny z tej formy promocji korzysta największy kompleks turystyczny w Polsce – JuraPark Bałtów. Celem kampanii jest zaprezentowanie zimowej odsłony parku rozrywki, między innymi  oferty stacji narciarskiej „Szwajcaria Bałtowska”. Kampania realizowana jest na monitorach w galeriach warszawskich: Złote Tarasy, Galeria Mokotów, Blue City, CH Targówek oraz w galerii Echo w Kielcach.

W galeriach handlowych, w których zlokalizowane są kina: Cinema City, Helios i Multikino, IMS realizuje dwie kampanie promujące najnowsze hity kinowe dystrybuowane przez United International Picures (UIP). : „Django” i „Les Miserables: Nędznicy”. Zaproszenie do obejrzenia tych wchodzących na ekrany filmów można zobaczyć na monitorach rozmieszczonych w 19 galeriach handlowych w całym kraju: Złote Tarasy, Galeria Mokotów, CH Targówek, Stary Browar, Malta, Manufaktura, Silesia City Center, Galeria Kazimierz, Bonarka City Center, Wzorcownia, Arkady Wrocławskie, Pasaż Grunwaldzki, Galeria Jurajska, Galaxy, Victoria, Gemini Park Bielsko-Biała, Galeria Wisła, Galeria Echo, Forum Gliwice.

IMS zarządza obecnie 792 ekranami rozmieszczonymi w 31 galeriach handlowych na terenie całego kraju. Zasięg reklamy digital signage w galeriach handlowych to ponad 25 milionów kontaktów z reklamą miesięcznie.