Polska marka odzieżowa Sugarfree przygotowała wieczorową kolekcję sukienek stworzoną specjalnie dla Lidla. Do sklepów stacjonarnych w całej Polsce trafią trzy różne modele, dostępne w czterech metalicznych kolorach.

W ofercie Lidla znajdą się trzy modele – Lina, Selena oraz Witalija – każda z nich w cenie 89 zł. Metaliczna, połyskująca kolorystyka projektów sprawia, że są to idealne kreacje na sylwestrową noc lub karnawałowe bale. Sukienki zostały wykonane w Polsce z najwyższej jakości tkanin – priorytetem marki jest komfort i satysfakcja klientek, które zaufały marce Sugarfree.
– Współpraca z siecią sklepów Lidl to dla nas szansa na poszerzenie dostępności produktów Sugarfree na rynku polskim, a co za tym idzie zwiększenie rozpoznawalności marki. Kolekcja jest limitowana i powstała na wyłączność, co oznacza, że te trzy konkretne modele nie będą dostępne w regularnej sprzedaży – komentuje Michał Brzemiński, dyrektor sprzedaży Hubstyle, która jest właścicielem marki Sugarfree.

Sugarfree prowadzi sprzedaż w e-commerce, a także systematycznie rozwija sieć sklepów stacjonarnych w formacie franczyzowym. W ostatnim czasie firma otworzyła swoje butiki między innymi w takich miastach jak Białystok Legnica i Bielsko-Biała. 14 grudnia odbyło się otwarcie nowego butiku w Galerii Jurajskiej w Częstochowie.