Bonarka umacnia swoją rynkową pozycję w segmencie zdrowia i urody. We wrześniu ofertę krakowskiego centrum wzbogaciła międzynarodowa sieć Super-Pharm. Jej najnowszy lokal w Bonarce ma powierzchnię ponad 430 m2 i mieści się na parterze centrum.

– Koncepcja marki Super-Pharm opiera się na unikalnym połączeniu trzech działów: apteki, drogerii
i perfumerii w jednym miejscu. To doskonale wpisuje się również w strategię leasingową Bonarki: centrum wielofunkcyjnego z kompleksową ofertą handlowo-usługową. Nasz unikalny tenant mix zapewnia klientom zróżnicowaną ofertę marek z szerokiego wachlarza branż. – komentuje Justyna Bartosz, Retail Asset Manager, Rockcastle.

Super-Pharm oferuje duży wybór markowych kosmetyków i dermokosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy i ciała oraz specjalistyczne kosmetyki dla dzieci i niemowląt. Wyróżnia się także pod względem oferty produktów do makijażu i perfum. W drogeriach Super-Pharm klienci mogą też kupić kosmetyki niedostępne w innych sklepach i sieciach handlowych sygnowane marką LIFE.

Bonarka City Center to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze około 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na obszarze ponad 92  tys. m2 powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji w tym: Auchan, Leroy Merlin, Media Expert oraz Kino Cinema City, jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Na Klientów Centrum czeka bezpłatny parking na 3200 samochodów. Ponadto, na terenie Bonarka City Center znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot” o powierzchni całkowitej 700 m2. W jego skład wchodzą m.in.: wielofunkcyjne sale edukacyjne, muzyczne, multimedialne oraz pokój konferencyjny. Obiekt został wybudowany przez TriGranit Corporation, który obecnie jest jego zarządcą.