SuperKoszyk.pl, największa internetowa drogeria w Polsce, w 2012 roku obsłużyła ponad 100 000 klientów i zanotowała 27 proc. wzrost przychodów w stosunku do 2011 roku.

Po siedmiu latach na rynku SuperKoszyk.pl zyskał spore grono lojalnych konsumentów. W 2012 roku sklep obsłużył 102 356 Klientów (wzrost o 25 proc. względem 2011), realizując dla nich 158 329 przesyłek (wzrost o 23,5 proc. względem 2011). W 2012 roku firma została uznana przez Rzeczpospolitą i Opineo.pl za najlepszy sklep internetowy w kategorii „Artykuły dla dzieci” oraz znalazła się na najwyższym podium rankingu Money.pl i Gazety Wyborczej.

W ciągu ostatnich trzech lat internetowa drogeria SuperKoszyk.pl zrealizowała w sumie niemal 385 000 zamówień dla ponad 250 000 klientów.

Sklep powstał na bazie ponad 20-letniego doświadczenia jego twórców w tradycyjnej sprzedaży oraz dystrybucji kosmetyków i środków czystości. Posiada rozbudowany asortyment (7000 produktów), realizuje zamówienia i dostarcza zakupy na terenie całej Polski w ciągu 24 godzin.