Już nie tylko e-mail marketing, ale także podejście omnichannel staje się stopniowo standardem w komunikacji marketingowej. Aby w pełni odpowiedzieć na potrzeby klientów, z rozwiązań oferowanych przez optivo postanowił skorzystać SuperKoszyk.pl, największy w Polsce sklep internetowy z kosmetykami i chemią gospodarczą.
„O podjęciu współpracy z optivo myśleliśmy już od dłuższego czasu. Funkcjonalności systemu optivo® broadmail umożliwią nam realizację wielu pomysłów, które zawarliśmy w naszej strategii e-mail marketingowej” – podkreśla Agata Chmielewska, Specjalista ds. marketingu internetowego w SuperKoszyk.pl. „Nie bez znaczenia jest również fakt możliwości integracji z systemem Magento, która umożliwia przepływ informacji w czasie rzeczywistym pomiędzy wspomnianym narzędziem a optivo® broadmail” – dodaje.
SuperKoszyk.pl to największa polska drogeria internetowa oferująca chemię gospodarczą, kosmetyki oraz artykuły do higieny osobistej. Istnieje na rynku od 2006 r. W ofercie sklepu znajduje się ponad 10 000 produktów znanych i cenionych polskich i międzynarodowych marek.