Wystartował Suppersam, pierwsza galeria handlowa online, która oferuje najszerszy asortyment produktów FMCG.
Portal daje możliwość sprzedaży towarów w online wszystkim sprzedawcom produktów FMCG, zarówno tym bazującym na mało zaawansowanych platformach sklepowych, jak i tych, którzy dzisiaj w internecie nie funkcjonują.
Najważniejszym celem biznesowym twórców Suppersam będzie ujednolicenie i podniesienie standardów obsługi klientów przez sukcesywne podnoszenie jakości dostaw i polityki informacyjnej, kluczowej w temacie dostaw internetowych.
Twórcy portalu liczą na znaczny wzrost udziału zakupów eFMCG w całości polskiego handlu e-commerce. Dziś ten udział w Polsce wynosi zaledwie 0,4% podczas gdy w Wielkiej Brytanii wynosi aż 4,3%, głównie dzięki usłudze podobnej galerii mysupermarket.co.uk, który zmienił oblicze rynku eFCMG w na wyspach.
Portal w przyszłości będzie preinstalowany na tabletach i komputerach czołowego polskiego producenta notowanego na GPW, firmy NTT System. Dzięki temu zapewni sobie jeszcze w 2013r. minimum 200 tysięcy preinstalacji na urządzeniach mobilnych i PC.
Suppersam we współpracy z domem mediowym zaoferuję usługę ROI Booster dedykowaną producentom FMCG polegającą na umieszczaniu reklamowanych produktów wprost z banera reklamowego do koszyków zakupowych użytkowników Suppersam. Producenci FMCG dostaną narzędzie znacząco podnoszące wskaźniki ROI, czyli zwrot z inwestycji w działania reklamowe, bezpośrednio przekładający się na sprzedaż w online.
Na początek portal startuje z 11 sklepami zintegrowanymi i bazą artykułów w wysokości ponad 20tyś produktów. Na chwilę obecną Suppersam dąży do integracji głównych graczy rynkowych w celu przedstawienia użytkownikom najlepszego wyboru dostawców na rynku, pod kątem jakości oraz ceny wybranych produktów. Suppersam zapewni użytkownikom to co najważniejsze, świadome i komfortowe zakupy online.
Suppersam ma szansę zostać amerykańskim NetPlenishem i podnieść sprzeda e-FMCG w Polsce.