Sieć SPAR rozpoczyna nową, świąteczną kampanię – obejmie ona liczne promocje i oferty specjalne reklamowane w spotach telewizyjnych, radiowych oraz na billboardach. Klienci otrzymają specjalne, świąteczne gazetki i katalog pod hasłem „Smakuj Święta”. W atrakcyjnych cenach klienci kupią setki produktów na Święta – w tym cytrusy, barszcz, suszone grzyby i jabłka, bakalie, pierogi, wiele rodzajów śledzi i innych ryb do wyboru, a także sery i nabiał oraz szeroki asortyment wędlin i mięs. Promocja obejmuje także słodycze, napoje i specjalne oferty na różne rodzaje kawy.

Klienci w placówkach SPAR mogą kupić polskie produkty w atrakcyjnych cenach, a także bardzo dobrej jakości wyroby pod marką własną SPAR, których asortyment jest wciąż rozwijany. Sieć SPAR dynamicznie rozwija się w całej Polsce i szuka kolejnych lokalizacji.

“Zależy nam, aby Święta były dla naszych klientów wyjątkowym czasem, więc w sklepach SPAR muszą znaleźć naprawdę szeroki asortyment w bardzo atrakcyjnych cenach. Liczne promocje i oferty specjalne będą dostępne w naszych placówkach do samych Świąt Bożego Narodzenia. Gwarantujemy zawsze świeże wyroby, szeroki wybór i proponujemy ciekawe przepisy na świąteczne dania. Warto kupować w supermarketach SPAR – bo to polscy detaliści, mali przedsiębiorcy są właścicielami sklepów w naszej sieci”– podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce.

Kampania świąteczna jest kontynuacją akcji pod hasłem „Klient nasz pan”. Jej celem jest promowanie sklepów SPAR nastawionych na jak najlepsze doznania zakupowe klienta.

SPAR wprowadził też innowacje w markach własnych – dostępna jest pełna gama produktów SPAR N°1 Value, najlepszych w swoich kategoriach po przystępnych cenach. Asortyment obejmuje około 100 indeksów – w tym karmy dla zwierząt domowych, chusteczki do użytku domowego, do rąk i dla niemowląt, czy papier toaletowy. Wzrost udziału marki własnej SPAR w sprzedaży w Polsce przekracza rokrocznie 22%, również w roku 2021. SPAR w Polsce wprowadzi do oferty 70 ze 100 pozycji marki własnej SPAR N°1 Value jeszcze w tym roku. Obecnie SPAR Polska oferuje ponad 450 produktów pod własną marką, z czego 20% to produkty eksportowe – w tym wyjątkowe wina z RPA i Włoch.
Każdy produkt w ramach marki SPAR N°1 Value został wybrany zgodnie z rygorystyczną gwarancją jakości i normami, wszystkie pochodzą z Europy, większość jest produkowana w Polsce, a odważne kolorowe opakowania wyróżniają się na półkach. Oferta jest bardzo konkurencyjna cenowo, ale jakość jest dla sieci SPAR najważniejsza i zawsze jest priorytetem w wyborze danego produktu.