W ciągu ponad 2 miesięcy Sygma Bank otworzy 28 stoisk w galeriach i centrach handlowych w całym kraju. Miejsca zostały wybrane zarówno pod kątem popularności samej galerii, jak również na podstawie analizy danych portfela klientów banku.
Sygma Bank dostrzegł zauważalną również przez ekspertów prawidłowość rosnącej liczby odwiedzin w galeriach i centrach handlowych. Stoiska lokalizowane na środku powierzchni między ciągiem komunikacyjnym dla pieszych cieszą się dużym zainteresowaniem. Sygma Bank wskazuje również na aspekt reklamowy i wizerunkowy uruchomienia kilkudziesięciu wysp. Komunikacja marki i oferty banku stanowi istotną wartość dodaną obecności w danym centrum handlowym. Bank nie ukrywa również, iż małe stoiska są doskonałym miejscem do sprzedaży produktów gotówkowych.
Sygma Bank nie zdradza dokładnych lokalizacji kolejnych stoisk i dat ich otwarć. Informacje o poszczególnych otwarciach będą pojawiać się na stronie internetowej firmy. Cykl otwarć kolejnych stoisk ma zakończyć się w kwietniu tego roku.