Dziś sprzedaż, nie tylko internetowa, to przede wszystkim sprawne zarządzanie relacjami z klientem – w tym zgadzają się ze sobą zarówno Symcore, jak i hybris. Wspólne priorytety w biznesie przełożyły się na współpracę partnerską firm.
– W naszej pracy skupiamy się na doradzaniu na etapie strategii i planowania działań
w e-commerce oraz efektywnym rozwoju istniejących biznesów. Naszymi partnerami są liderzy europejskiego rynku wśród dostawców rozwiązań technologicznych i biznesowych. Współpraca z hybrisem poszerza nasze doświadczenie i wiedzę, szczególnie jeśli chodzi o realizację projektów w podejściu omnichannel – mówi Justyna Skorupska, CEO Symcore.
Symcore to grupa specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży online, IT, a także w realizacji międzynarodowych projektów e-commerce. Zespołem zarządza Justyna Skorupska, wcześniej odpowiedzialna m.in. za wprowadzenie na polski rynek e-commerce rozwiązania FACT-Finder. Symcore działa w obszarach związanych z rozwojem strategicznym przedsiębiorstw, edukacją w dziedzinie e-commerce oraz transferem wiedzy.
– Dla naszej firmy liczą się partnerskie relacje biznesowe oraz doskonała znajomość realiów polskiego rynku e-commerce, a to właśnie zyskaliśmy dzięki tej współpracy. Umacniamy naszą pozycję i wspieramy lokalny e-commerce – komentuje Bartek Niwiński, Regional Manager CE/SE Europe w hybris.
– W ostatnim raporcie Forrestera (The Forrester Wave: B2B Commerce Suites, Q4 2013) hybris, spółka będąca częścią SAP, został nazwany liderem rozwiązań biznesowych w sektorze B2B. Symcore w pracy z klientami stawia na długofalowe, uczciwe relacje, a wysoka i stabilna pozycja rynkowa naszego partnera dodatkowo zwiększa ich poczucie bezpieczeństwa – dodaje Justyna Skorupska.
hybris, spółka będąca częścią SAP, od początku swojej działalności skupia się na technologiach ułatwiających i usprawniających handel. Platforma e-commerce hybris jest wymieniana jako jedna z trzech najlepszych na świecie. Z usług firmy korzystają m.in.: Lufthansa, Douglas, Nespresso czy Nikon.