Nowoczesny system zarządzania parkingiem, którym nie może się pochwalić żadne inne centrum handlowe w Warszawie, ponad 2300 miejsc postojowych zlokalizowanych na trzech poziomach obiektu oraz specjalistyczny punkt myjni ręcznej MB AUTO SPA to rozwiązania wprowadzone z myślą o klientach, którzy na zakupy o Galerii Północnej wybiorą się samochodem.
Pierwszy wielkopowierzchniowy obiekt handlowych na warszawskiej Białołęce będzie posiadał cztery kondygnacje o łącznej powierzchni ponad 64 000 mkw. Galeria Północna zaoferuje gościom ponad 220 sklepów, butików, punktów usługowych, miejsc rekreacji i lokali gastronomicznych. Bogata oferta marek polskich oraz zagranicznych, z których większość pojawi się na północy Warszawy po raz pierwszy, kino Cinema City, klub Calypso, liczne lokale gastronomiczne oraz ciekawe przestrzenie do rekreacji na pewno przyciągną do obiektu rzesze klientów. Dlatego już na etapie projektu firma GTC – właściciel i zarządca Galerii Północnej, zadbała także o komfort osób preferujących transport samochodem. Do dyspozycji klientów oddane zostanie ponad 2300 miejsc parkingowych, zlokalizowanych na różnych poziomach obiektu oraz nowoczesny system zarządzania Park Assist, zapewniający bezpieczeństwo i ułatwiający znalezienie miejsca postojowego, a nawet namierzenie auta pozostawionego na parkingu.
Intuicyjne i bezpieczne parkowanie w Galerii Północnej
Rozmieszczenie przestrzeni dla samochodów w Galerii Północnej zostało precyzyjnie zaplanowane, aby zwiększyć komfort i ułatwić poruszanie się po obiekcie. Około 1500 miejsc parkingowych zlokalizowana zostanie na dwukondygnacyjnym parkingu podziemnym. Poziom -2 Galerii Północnej będzie pełnił funkcję użytkową, tam znajdzie się m. in. wielkopowierzchniowy supermarket Carrefour i klub Calypso, funkcjonujące w innych godzinach, niż całe centrum handlowe. Dlatego ze względu na komfort klientów parking podziemny będzie otwarty dłużej, zapewniając dogodny dojazd do klubu i po zakupy. Dodatkowa przestrzeń dla samochodów wyznaczona została także na dachu Galerii Północnej,
w bezpośrednim sąsiedztwie kina, food courtu i ogrodu. Z tej propozycji chętnie skorzystają klienci, którzy Galerię Północną wybiorą na lunch, obiad czy rekreację z rodziną lub znajomymi. Także dla nich parking na dachu otwarty będzie na tyle długo, aby czuli się komfortowo.
We wszystkich przestrzeniach Galerii Północnej przeznaczonych dla samochodów zamontowany zostanie Park Assist – innowacyjny system lokalizacji wolnych miejsc parkingowych oparty na sensorach, który za pomocą standardowych kolorów zielony/czerwony wskaże kierowcy wolne miejsce parkingowe. Informacja o wolnych miejscach w poszczególnych strefach parkingu będzie dostępna na bieżąco na tablicach świetlnych. System sensorów z wbudowanymi kamerami pozwoli na zwiększenie bezpieczeństwa zaparkowanego pojazdu, a także łatwiejsze jego odszukanie. Jest to rozwiązanie, którym nie może się pochwalić jeszcze żadne centrum handlowe w stolicy. System sensorów odczyta numery rejestracyjne wjeżdżących samochodów, co pozwoli na znalezienie zaparkowanego pojazdu w dedykowanej aplikacji mobilnej czy info kioskach zlokalizowanych przy wejściach na parking. System Park Assist, który wdroży Galeria Północna, zyskał już uznanie w oczach ekspertów i otrzymał Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich.
– Monitoring Galerii Północnej będzie się opierał na systemie precyzyjnych kamer, które w ramach parkingu będą m.in. skanowały rejestracje, analizowały ruch i wysyłały dane do komputera, który na ich podstawie oszacuje stopień zapełnienia parkingu i wskaże wolne miejsca. Jego niewątpliwą zaletą jest komfort i krótszy czas potrzebny na poruszanie po parkingach dostępnych w obiekcie. System ma także dodatkową, bardzo ważną funkcję – znacząco podnosi poziom bezpieczeństwa. Kamery zarejestrują każdą próbę kradzieży czy dewastacji samochodu, a skanowanie rejestracji pozwoli ustalić, jaką drogę przemierzył samochód od momentu wjazdy na parking, aż do jego opuszczenia – podsumowuje Piotr Myszka, Dyrektor Operacyjny Galerii Północnej.
Myjnia do zadań specjalnych
Z myślą o zmotoryzowanych klientach oferta Galerii Północnej została poszerzona także o myjnię samochodową. Nie będzie to jednak punkt oferujący tylko standardowe usługi mycia i odkurzania auta. Do najemców pierwszego obiektu handlowego na warszawskiej Białołęce dołączyła firma MB AUTO SPA. Oprócz zabiegów związanych z myciem nadwozia i podwozia czy czyszczeniem wnętrza auta, oferta renomowanej myjni ręcznej obejmuje także specjalistyczne usługi z zakresu auto detalingu, czyli kompleksowego czyszczenia, renowacji i konserwacji pojazdów. Klienci Galerii Północnej będą mogli skorzystać m.in. z regeneracji powłok lakierniczych, odświeżania elementów plastikowych auta, regeneracji tapicerek skórzanych czy felg aluminiowych oraz usługi usuwania różnego rodzaju nalotów
i rys. MB AUTO SPA szczyci się tym, że nawet standardowe usługi dostosowywane są zawsze do indywidulanych potrzeb klientów. Gwarancją satysfakcji są także profesjonalnie przeszkoleni pracownicy, pracujący z użyciem atestowanej chemii czołowych producentów. Myjnia MB AUTO SPA zlokalizowana będzie na terenie parkingu Galerii Północnej, na poziomie B2.