Dzięki wprowadzeniu płatności za pomocą kart, restauracje i kawiarnie Grupy Gastromall zyskały grono nowych klientów, dla których wygoda, jaką dają płatności kartą jest bardzo ważna. Znacząco skrócił się czas transakcji, a tym samym także czas wydawania posiłków. Zmiany związane z instalacją terminali płatniczych potwierdzają także pracownicy restauracji.

„Płatności bezgotówkowe są już w tym momencie standardem. Od naszych pracowników otrzymywaliśmy sygnały, że klienci coraz częściej pytają o możliwość płacenia kartą. Postanowiliśmy więc spełnić te oczekiwania i jeszcze bardziej unowocześnić naszą firmę” — dodaje Piotr Niemiec, właściciel Gastromall Group.

Firma, po sprawdzeniu różnych ofert, wybrała usługi oferowane przez PaySquare SE – międzynarodowego agenta rozliczeniowego. O wyborze zadecydowała wysoka jakość usług oraz atrakcyjna oferta cenowa. PaySquare dostarczył do wyznaczonych przez Grupę Gastromall lokali terminale stacjonarne i bezprzewodowe.

Gastromall Group to działająca od 1995 roku na rynku restauracyjnym rodzinna firma z Krakowa. W skład ciągle rozwijanej sieci wchodzą następujące marki: Olimp (restauracje typu casual dining), Companeros (restauracje meksykańskie), Cesare Ristorante (restauracje włoskie z obsługą kelnerską), Lovit (wyspy z lodami własnej produkcji) oraz Point Frappe (kawiarnio-lodziarnie). Grupa Gastromall pracuje także nad realizacją nowych pomysłów na lokale gastronomiczne, skupione na dostarczaniu żywności najwyższej jakości – produkowanej we własnym zakresie lub od sprawdzonych dostawców lokalnych. Grupa Gastromall posiada 31 lokali, które na początku działalności zlokalizowane były głównie w krakowskich galeriach handlowych, a obecnie funkcjonują m.in. w Warszawie, Poznaniu, Lublinie. Rozwija także sieć franczyzową na terenie całej Polski.