Z tej okazji TaniaKsiazka.pl podsumowała kolejny rok swojej działalności. Statystyki są imponujące: 151 milionów wyświetleń w wyszukiwarce Google, dwa miliony sprzedanych produktów, 500 tysięcy zamówień.

Blisko 90 proc. sprzedanych tytułów to tradycyjne, papierowe książki. Na drugim miejscu, ale z tendencją wzrostowa, są ebooki, a na trzecim audiobooki (na płycie lub do pobrania). Liczby te pokazują, że rynek czytelniczy jednak się rozwija. TaniaKsiazka.pl została Konsumenckim Liderem Jakości 2017 i weszła na podium w rankingu najlepszych e-sklepów 2017 według Ceneo (w kategoriach: „Multimedia” i „Wybór użytkownika”). To jak wisienka na urodzinowym torcie.

Księgarnia opracowała też ranking najlepiej sprzedających się produktów w minionym roku. Są to „Macierewicz i jego tajemnice”, „Ukryte terapie”, „Kajko i Kokosz. Szkoła latania” – zestaw ukazujący przekrój czytelników, pod względem zainteresowań, wieku, literackich gustów. Spodobały się też TanioKsiazkowe kubki.