Hasłem obecnych czasów jest :”Wyróżnij się na tle konkurencji”. LG wprowadziło doskonały produkt , który dynamicznie pozwala na wprowadzanie promocji , istotnych informacji dla klientów w miejscu sprzedaży produktów i usług. Telewizory z funkcją wyświetlania informacji, promocji, reklamy, tzw. TV INFO mają przekątne 32,42,47,55,60cali (32LN549E ,42LN549E ,47LN549E ,55LN549E ,60LN549E)

Argumenty za stosowaniem tzw. telewizji (reklamy) wewnętrznej w miejscu sprzedaży produktów i usług:

  • Telewizja bardzo silnie przyciąga wzrok, działa jak magnes na wzrok, przechodząc obok włączonego telewizora lub czekając w poczekalni trudno choć przez chwilę na niego nie spojrzeć. Klientowi wydaje się, że ogląda telewizję a reklamy wchłania przy okazji.
  • Reklama odbierana przy okazji telewizji nie jest tak nachalna i oczywista jak czysty przekaz reklamowy. W związku z tym jej odbiorca nie czuje się przez nią atakowany.
  • Oglądanie telewizji obecnie jest czynnością naturalną i kojarzącą się z relaksem i reklamy równoległe mogą być podświadomie też tak odbierane.
  • Pasek informacyjny na dole czy fotki obok przekazu TV nie drażni tak jak przerywanie programu przez blok reklamowy. Takie treści przyswaja się właściwie nie odbierając ich jak typową reklamę.

Obecne modele posiadają  :

  • ładny design, są ledowe (oszczędne w eksploatacji)
  • możliwość przygotowania 10 szablonów i wgrania do pamięci telewizora( wzorów szablonów jest ok. 50)
  • szablony mogą się zmieniać co określony czas (który może być od 1 min do 24 godzin)
  • w szablonach można też wybrać cały ekran bez podziału na okienka , więc daje to możliwość wyświetlania np. na zmianę szablonu z całym obrazem telewizyjnym
  • jest wejście na adapter WI-FI (można więc zdalnie zmieniać szablony)
  • niską cenę (dodatkowa funkcjonalność jest w cenie telewizora)

Dystrybucją produktu zajmuje się firma AVG-Audio Visual Group :Autoryzowany dystrybutor działu B2B LG Electronics Polska.

tel.507 070 127 , 512 431 477
biuro@avgroup.com.pl