Marketing Telewizyjna kampania Answear.com Leave a comment 18 października 2013 Udostępnij Zgłoś błąd 569 Views Sklep internetowy Answear.com rozpoczął kampanię telewizyjną. Kampania telewizyjna obejmuje kanały tematyczne TVN, TVP, Polsat, Discovery i Atmedia. Działania są prowadzone również w mediach internetowych m.in. na platformie TVN Player /Onet VoD. Za opracowanie koncepcji kreatywnej oraz realizację spotu TV odpowiadała agencja WALK Creative. ANSWEAR.com to polski sklep internetowy, który w swojej ofercie posiada ubrania, obuwie oraz dodatki ponad 200 najmodniejszych światowych marek (m.in. Diesel, Mango, Desigual, Guess Jeans, Hilfiger Denim, Simple CP). Wszystkie produkty wysyłane są do klientów za darmo w ciągu 24 h. Około 12 mln Polaków zagląda do e-sklepów Branch Brothers zaprasza na lekcje udanego SEX* Leave a Reply Cancel ReplyMusisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.