Praktycy obsługujący na co dzień największe sklepy internetowe oraz specjaliści ds. marketingu z wykorzystaniem nowych narzędzi komunikacji wspierają swoją wiedzą cykl spotkań edukacyjnych pod nazwą „Dzień z Profesjonalistą w eHandlu”. Bez zbędnego teoretyzowania, prezentowania niewiele mówiących statystyk czy spekulowania na temat przyszłości e-commerce prelegenci zamierzają pokazać, w jaki sposób radzić sobie z realnymi wyzwaniami, przed którymi stają właściciele e-sklepów.

11 października o godz. 10:00 odbędzie się kolejne spotkanie pt. “Dzień z Profesjonalistą w eHandlu”. Wcześniejsze odsłony cyklu organizowane były m.in. na Uczelni Łazarskiego oraz w Akademii Leona Koźmińskiego. Tym razem Profesjonalistów można będzie spotkać w Społecznej Akademii Nauk w Łodzi.

Na stronie ehandel.edu.pl/san dostępna jest już część agendy.

Na scenie wystąpią m.in.:

Sebasitan Suma, który opowie o tym, jak przetrwać SEO maraton w sklepie internetowym;

Katarzyna Piosik z Grupy Allegro, która przedstawi zalety i wady stron responsywnych (RWD);

Dominika Kaczorowska-Spychalska z SAN z prezentacją wyników badań dotyczących mediów społecznościowych w handlu internetowym;

Rafał Stępniewski z Rzetelnego Regulaminu, który wyjaśni, jaki wpływ na e-commerce będzie miała nowa, szeroko komentowana ustawa o prawach konsumenta.