Brytyjska sieć supermarketów Tesco stawia na innowacje i umożliwia swoim klientom zamawianie zakupów za pomocą Tesco Grocery Glassware – informuje evigo.pl.

Tesco Grocery Glassware to specjalne okulary oparte na technologii rozszerzonej rzeczywistości.

Nad wprowadzeniem nowego rozwiązania Tesco Labs, czyli dział badawczy brytyjskiej sieci, pracował od kilku miesięcy. Testy zakończyły się sukcesem i od początku 2015 roku z innowacyjnego rozwiązania mogą już korzystać wszyscy posiadacze Google Glass mieszkający w Wielkie Brytanii i korzystający z usług sieci Tesco.

Okulary wystarczy założyć i wypowiedzieć odpowiednią komendę: szukaj produktu, bądź skanuj kod kreskowy. System nie tylko znajduje szukany produkt, ale również wyświetla podstawowe informacje na jego temat: cenę oraz właściwości odżywcze.

Po znalezieniu i wybraniu poszukiwanego produktu, można dodać go do wirtualnego koszyka zakupowego. Działanie Tesco Grocery Glassware zsynchronizowane jest z kontem klienta w serwisie Tesco.com.