15 listopada od wczesnych godzin porannych tłumy okupowały wnętrza Galerii Północnej. O godzinie 7.00 działalność rozpoczął pierwszy elektromarket Media Expert na Białołęce. Nowy sklep lidera elektroniki użytkowej uzupełnił szeroką ofertę sprzętu RTV/AGD i nowinek technologicznych, dostępnych w pierwszej nowoczesnej galerii handlowej na północy Warszawy.

Elektromarket Media Expert o pokaźnej powierzchni ponad 900 mkw to największy najemca w portfolio Galerii Północnej od czasu otwarcia obiektu. Zapowiedź otwarcia nowego sklepu z elektroniką już od kilku tygodni wzbudzała duże zainteresowanie klientów. Między innymi dzięki wyjątkowym promocjom i niespodziankom, jakie sieć zaplanowała z okazji hucznej inauguracji. Szaleństwo zakupowe w Media Expert ruszyło już o godzinie 7.00. Klienci, którzy jako pierwsi odwiedzili nowy sklep otrzymali vouchery na małe AGD, przez cały dzień każdy z gości mógł wziąć także udział w zabawie „Koło fortuny” i wygrać atrakcyjne nagrody. Na szczęśliwców czekały karty podarunkowe Media Expert o wartości 100 PLN i liczne upominki z działu RTV/AGD/Multimedia.

Media Expert to dynamicznie rozwijająca się sieć elektromarketów, obecna na polskim rynku od ponad 15 lat. Firma jest liderem na rynkach lokalnych, oferując klientom największy wybór elektroniki w atrakcyjnych cenach. Otwarcie nowego najemcy umocniło ofertę Galerii Północnej w segmencie elektroniki użytkowej, do którego należą już m.in. salon sieci RTV Euro AGD oraz sklepy iSpot i Samsung. Tym samym pierwsze nowoczesne centrum handlowe na Białołęce stało się miejscem z najszerszym wyborem sprzętu RTV/AGD oraz nowinek technologicznych na północy Warszawy. Tłumne powitanie Media Expert pokazało, że taka oferta wzbudza duże zainteresowanie klientów,
a Galeria Północna zagospodarowała rynkową niszę.

Otwarcie elektromarketu Media Expert to jednak nie koniec niespodzianek dla klientów Galerii Północnej. Popularny sklep z elektroniką rozpoczyna długą listę otwarć nowych salonów, zaplanowanych w Galerii Północnej. Jeszcze w listopadzie ofertę pierwszej galerii handlowej
na północy Warszawy uzupełni butik Jubilera Gwiazd M&M GOLD. W grudniu klienci Galerii Północnej będą mogli skorzystać z oferty komputerów, elektronicznych gadżetów i nowoczesnych technologii dostępnych w sklepach sieci x-kom. W lutym przyszłego roku portfolio modowych najemców Galerii Północnej uzupełni też pierwszy na północy Warszawy sklep sieci Mango.

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza nowoczesna galeria handlowa oddana do użytku w stolicy od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 000 mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida 17. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum nastąpiło 14 września 2017 roku. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz Tzur Architects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni. Obiekt spełnia również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza międzynarodowa certyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje ofertę handlową, rozrywkową i usługową niedostępną dotychczas w północno-wschodniej części Warszawy. Do dyspozycji gości jest ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino Cinema City, Sala Zabaw Fikołki, klub fitness Calypso oraz 2 000 miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamleys, marki grupy LPP, Forever 21, TK Maxx, H&M, Martes Sport, RTV EURO AGD, Media Expert, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle i centrum medyczne Enel-Med.