TMM Polska, jeden z liderów rynku marketingu sensorycznego zmienia swoją nazwę. W związku z rozwojem i dołączeniem do międzynarodowej sieci make sense media Group firma będzie się nazywać make sense media Sp. z o.o.

W związku ze zmianami firma dookreśliła swoją główną ofertę produktową:

Muzyka do miejsc sprzedaży jako make music media to szeroko pojmowana oferta muzyki do miejsc sprzedaży. Prócz bazy utworów komercyjnych proponowana jest baza muzyki royalty free.  Dzięki tej opcji klienci nie muszą odprowadzać składek do Organizacji Zarządzania Prawami Autorskimi, a tym samym oszczędzają.

Rozwiązania aromamarketingu, czyli make scent media – tu wykorzystywana jest siła marketingu zapachowego. Urządzenia do aromatyzacji zostały udoskonalone, a dzięki temu usługi marketingu zapachowego są jeszcze skuteczniejsze i jeszcze lepiej dopasowane do najbardziej wymagających i nietypowych miejsc sprzedaży klientów.

Rozrywka dla dzieci to rozwiązania make kids happy media. Dzięki nim klienci mogą zadbać o najmłodszych w miejscu sprzedaży. make sense media dostarcza wolno stojące domki i inne produkty wraz z ekranami, na których odtwarzane są najpopularniejsze bajki Disney’a.  Każdy domek może być obrandowany dowolną grafiką, wybraną przez klienta.

make video media, czyli systemy digital signage to usługa wykorzystująca komunikację wizualną i systemy wideo w miejscach sprzedaży.

W związku ze zmianami firma uruchomiła nową stronę internetową: makesense-media.pl